Καλωσορισμα του ιδρυτη
Καλως ηρθατε στην trollopedia,την εγκυκλοπαιδεια που ολοι μπορουν να γραψουν...την μαλακια τους.
Η κωλοπαιδεια ειναι ενα non-profit project για να βγαλουμε την χολη μας και να ξεδωσουμε.
Η ελληνική trolloπαίδεια χρειάζεται την εθελοντική σας συνεισφορά για να αναπτυχθεί.Αν βρήκατε κάποιο άρθρο που σας ενδιαφέρει αλλά είναι ανεπαρκές,στ αρχιδια μας. Αν γνωρίζετε καλά κάποιο θέμα,μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο άρθρο από την αρχή και να το βαλετε στον κώλο σας.Ακόμα και απευθείας μεταφράσεις άρθρων από εκδόσεις της trolloπαίδειας σε άλλες γλώσσες τις γραφουμε στα παπαρια μας.Διαβάστε τις σχετικές οδηγίες και καλό γράψιμο (ξερετε που)!
Μετα τιμης
Μιχαλης Aναστασιοπουλος
Καθηγητης Μπουγατσοκομιας,ing,phd, std,HIV,pdf,omg,gtp,lol.

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Νεα απο την μηνυση της Μελινας.

Τελικα η Νεοταξικη κυβερνηση Παπαδημου κατεστρεψε κυριολεκτικα καθε εννοια δικαιου, ελευθεριας και ιδιωτικης ζωης.
Σημερα το πρωι και ωρα 10:00 αντρες της διωξης ηλ. εγκληματος ηρθαν σπιτι μου με ενταλμα και κατεσχεσαν τον προσωπικο μου υπολογιστη μαζι με 7 σκληρους δισκους, ενω εκαναν ανω κατω το σπιτι μου. Στους σκληρους δισκους συμπεριλαμβανοντουσαν και τα βιντεο με την Μελινα καθως και πολλες προσωπικες μας φωτογραφιες που ειχαμε για να φτιαχνομαστε. Στην παρουσα φαση οι δισκοι και ο υπολογιστης εξεταζονται εξονυχιστικα απο την διωξη, ενω πριν απο λιγο αφεθηκα ελευθερος απο το Α.Τ. λευκου πυργου που οδηγηθηκα για καταθεση και την καταθεση νεας μηνυσης απο μερους μου στην Μελινα, μετα απο συζητηση με τον δικηγορο μου κ. Κουγια. Πλεον η λυση θα βρεθει στις αιθουσες των δικαστηριων διοτι η ολη αυτη διαδικασια που ξεκινησε η κ. Τσιλιμιγκρα μου στοιχισε σε χρονο, χρημα και ψυχολογικα με καταρρακωσε, ενω πολυ πιθανον να εχει και επιπτωσεις στην επαγγελματικη και σεξουαλικη μου ζωη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου