Καλωσορισμα του ιδρυτη
Καλως ηρθατε στην trollopedia,την εγκυκλοπαιδεια που ολοι μπορουν να γραψουν...την μαλακια τους.
Η κωλοπαιδεια ειναι ενα non-profit project για να βγαλουμε την χολη μας και να ξεδωσουμε.
Η ελληνική trolloπαίδεια χρειάζεται την εθελοντική σας συνεισφορά για να αναπτυχθεί.Αν βρήκατε κάποιο άρθρο που σας ενδιαφέρει αλλά είναι ανεπαρκές,στ αρχιδια μας. Αν γνωρίζετε καλά κάποιο θέμα,μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο άρθρο από την αρχή και να το βαλετε στον κώλο σας.Ακόμα και απευθείας μεταφράσεις άρθρων από εκδόσεις της trolloπαίδειας σε άλλες γλώσσες τις γραφουμε στα παπαρια μας.Διαβάστε τις σχετικές οδηγίες και καλό γράψιμο (ξερετε που)!
Μετα τιμης
Μιχαλης Aναστασιοπουλος
Καθηγητης Μπουγατσοκομιας,ing,phd, std,HIV,pdf,omg,gtp,lol.

Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

Εχω ενα ονειρο

Σας λέγω σήμερα, σύντρολλοι, ότι παρά τις δυσκολίες και τις απογοητεύσεις της στιγμής, έχω ακόμη ένα όνειρο. Είναι ένα όνειρο γερά ριζωμένο στο ιντερνετικό όνειρο.
Εχω ένα όνειρο ότι μια ημέρα αυτό το δίκτυο θα ξεσηκωθεί και θα ζήσει το αληθινό νόημα της πεποίθησής του: «Θεωρούμε αυτές τις αλήθειες αυταπόδεικτες: ότι όλα τα τρολλ έχουν δημιουργηθεί ίσα.»
Εχω ένα όνειρο ότι μια ημέρα στους μαυροκόκκινους λόφους του τρομπακτικού οι γιοι των πρώην τρολλ και οι γιοι των πρώην σοβαροφανών θα μπορέσουν να καθήσουν μαζί στο μπλογκ της τρολλικής αδελφότητας.
Εχω ένα όνειρο ότι μια ημέρα ακόμη και το indymedia, ενα ασφαλίτικο site, πνιγμένο από τη λάβρα της αδικίας και της λογοκρισίας, θα μεταμορφωθεί σε μια όαση ελευθερίας και τρολλαρίσματος.
Εχω ένα όνειρο ότι τα παιδιά μου μια ημέρα θα ζήσουν σε ένα ιντερνετς όπου τα μπλογκς δεν θα κριθούν από την επισκεψιμότητα τους αλλά  από το περιεχόμενο του τρολλοχαρακτήρα τους.

Εχω ένα όνειρο σήμερα.
Εχω ένα όνειρο ότι μια ημέρα η blogoσφαιρα [...] θα μεταμορφωθεί σε μια κατάσταση όπου τα μικρά μαύρα τρολλ θα μπορέσουν να πιαστούν χέρι χέρι με τα μικρά κόκκινα τρολλ και θα τρολλάρουν ελεύθερα σαν αδελφές και αδελφοί, χωρίς προεγκρίσεις.
Εχω ένα όνειρο σήμερα.

2 σχόλια:

  1. Εγο ιμε βιλλολογος και ρεξυματωλόγως . Simfono με τισ τσιλιές σας και τα ρεξιματα σας.
    Με βιλλοεκτύμισυ
    Καθηγατής Λακης Τάκκας Ρεπανάτο( Βιλλ) , Μαστερ Ρεξ, Πτειχύο Ποκ, Ιδρυτικο Μελος Εγκεκριμενου Ιινστιτουτου Βίλλου Κυπρου και Ελάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή