Καλωσορισμα του ιδρυτη
Καλως ηρθατε στην trollopedia,την εγκυκλοπαιδεια που ολοι μπορουν να γραψουν...την μαλακια τους.
Η κωλοπαιδεια ειναι ενα non-profit project για να βγαλουμε την χολη μας και να ξεδωσουμε.
Η ελληνική trolloπαίδεια χρειάζεται την εθελοντική σας συνεισφορά για να αναπτυχθεί.Αν βρήκατε κάποιο άρθρο που σας ενδιαφέρει αλλά είναι ανεπαρκές,στ αρχιδια μας. Αν γνωρίζετε καλά κάποιο θέμα,μπορείτε να ξεκινήσετε ένα νέο άρθρο από την αρχή και να το βαλετε στον κώλο σας.Ακόμα και απευθείας μεταφράσεις άρθρων από εκδόσεις της trolloπαίδειας σε άλλες γλώσσες τις γραφουμε στα παπαρια μας.Διαβάστε τις σχετικές οδηγίες και καλό γράψιμο (ξερετε που)!
Μετα τιμης
Μιχαλης Aναστασιοπουλος
Καθηγητης Μπουγατσοκομιας,ing,phd, std,HIV,pdf,omg,gtp,lol.

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Η πρώτη συνέντευξη του Ηλία Κασιδιάρη μετα το ξύλο στην Κανέλλη

Ο Ηλίας Κασιδιάρης κοντά μας για να λύσει όλες τις παρεξηγήσεις που δημιούργησαν τα καθεστωτικά ΜΜΕ εσκεμένα για να πλήξουν αυτόν και την Χ.Α.
Κύριε Κασιδιάρη καλησπέρα σας
-Καλησπέρα κύριε Αναστασιόπουλε
Μπορείτε λίγο να μας πείτε για ποιό λόγο επιτεθήκατε καταρχήν στην κυρία Δούρου και έπειτα στην κ Κανέλλη?
-Είναι ώρα επιτέλους να πούμε τα πράγματα με το όνομα τους και όχι όπως υποστηρίζουν τα ΜΜΕ για να πλήξουν την προσωπικότητα μου και την Χ.Α. Η "κυρία" Δούρου, αυτός ο παλιοχαφιές του ΣΥΡΙΖΑ, μια απ αυτούς που μου έκαναν μήνυση για μια συμμετοχή μου σε κάτι χαστουκάκια ενός φοιτητάκου, ΤΟΛΜΗΣΕ χυδαία, το τονίζω αυτό, ΧΥΔΑΙΑ να διατυπώσει ενα επιχείρημα για το ότι δεν θα έπρεπε να είμαι βουλευτής και να ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ το ότι είμαι κατηγορούμενος και ότι πήρα αναβολή από το δικαστήριο. Ξεδιάντροπα λοιπόν θύμησε στους έλληνες ψηφοφορους ότι είμαι απλά ένας κοινός εγκληματίας μαχαιροβγάλτης, και κανένας στο πάνελ, ούτε ο κύριος Παπαδάκης ούτε το ΕΣΡ δεν την σταμάτησε. Ήμουν αναγκασμένος μετά να σκεφτώ επιχειρήματα γι αυτό και το μπουγέλωσα το σούργελο. (γέλια)
Και την κυρία Κανέλλη γιατί την χαστουκίσατε?
-Εδώ κάνετε λάθος και όπως φαίνεται και στο βίντεο το παλιοκομμούνι με χτύπησε με την εφημερίδα, με επικίνδυνο τρόπο και προφανώς είχε σκοπό να μου προκαλέσει σοβαρους, μπορεί και θανατηφόρους τραυματισμούς. Έπρεπε να προστατευτώ, έβαλα λοιπόν τα χέρια μου μπροστά απ το πρόσωπό μου και εκείνη εσκεμμένα έχωσε το κεφάλι της για να φανεί ότι την χτύπησα. Μπορώ να πω μάλιστα οτι η εφημερίδα έκανε μεγάλη ζημιά στο σημείο που με χτύπησε, με το ζόρι μιλάω.
Που σας χτύπησε?
-Ε?
Που σας χτύπησε?
-Δεν θυμάμαι, όλα έγιναν τόσο γρήγορα. Όλα θα φανούν όμως στο δικαστήριο γιατί κατέθεσα μήνυση κατά της κυρίας Κανέλλη.
Αφού υποστηρίζετε ότι σας χτύπησε η κ. Κανέλλη γιατί σηκωθήκατε και φύγατε και εξαφανιστήκατε?
-Φοβήθηκα για την ζωή μου κύριε Αναστασιόπουλε, φοβήθηκα (σ.σ. στο σημείο αυτό βούρκωσε ο κ. Κασιδιάρης). Με έκλεισαν σε ένα δωμάτιο μετά και φοβήθηκα μην ξαναέρθει η κ Κανέλλη να συνεχίσει το έργο της.
Ο κ. Παπαδάκης ισχυρίζεται ότι χτυπήσατε κι αυτόν αλλά και κάποιους που δουλεύουν στο κανάλι.
-Όλα αυτά είναι ασύστ... ο.λα (?) ψεύδη για να πλήξουν εμένα και την Χ.Α. Κανένας λογικός άνθρωπος δεν θα πίστευε ποτέ ότι θα μπορούσα να χτυπήσω κάποιον, είμαι μικρόσωμος, αδύνατος και δεν ξέρω ούτε να χτυπάω.
Ευχαριστούμε κ. Κασιδιάρη, ελπίζουμε να κερδίσετε την δίκη, μια απ τις πολλές μπορώ να πω. Απο μένα καλή επιτυχία στις επόμενες εκλογές.
-Ευχαριστώ κ. Αναστασιόπουλε που μου δώσατε την ευκαιρία να πω τα πράγματα όπως πραγματικά έγιναν και όχι όπως τα είπαν τα μπολσεβικά ΜΜΕ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου